tisdag 8 september 2009

Hej å hå dålig energi!!!

Jag har haft en väninna här i över en vecka.. Jag hade hoppats på att hon ändrat sig men icke tyvärr.. Hon utstrålar en negativ energi å klagar på allt.. Jag har försökt få henne att se på de ljusa å positiva sidorna men tyvärr går de inte in.. Hennes mamma var så snäll att ta hennes 2st barn då hon var här men ändå var hennes mamma bara pest å pina.. Hur kan man ens säga så när hon ställer upp bara för hon skulle få sig lite eller mycke egen tid å semester.. Jaja nu har hon åkt å jag har städat ur all dålig energi ur huset så idag är jag sååå glad å bara känner livet i mig.. Jo ja brukar handla om jag ska vara borta hos någon en vecka å lite till Jag anser inte att de är meningen att dom jag hälsar på ska göra allt å betala för allt.. Men tydligen enligt denna (vännen) Ska de vara så.. Hon satt på sitt arsle en hel vecka jag fick lov att be henne resa på fötterna när jag skulle städa.. Hallå så gör man inte.. Jooo min dotter är 4½år och fick säga till denna person att äta med stängd mun å här i vårat hem äter vi med bestick Är inte de en självklarhet att man har god bortskick iaf när man e borta å de sitter ett barn vid bordet.. Tror alla barn är att dom gör inte som man säger utan dom gör som man själv gör.. Sorry jag var tvungen att spy lite galla över denna tid.. Nu har jag tvättat allt efter henne.. Fy bubblan för att ha gäster om alla ska vara på detta viset.. Nää då är jag ju hellre med min familj hemma.. Å de var ju knappt man fick ett tack för allt.. Jag haratar att bli tagen för given.. Tur jag vet inte alla är sådana.. För då hade inte jag orkat ha några vänner.. =) Nej nu ska jag ta mig en prommis innan jag ska hämta min älskade lilla unge..

Sen önskar jag en vän till mig å hennes familja all lycka för nu har dom haft för mycke otrevligheter i sitt liv de sista året om inte mera.. Du vet vem du är gumman.. Läste din dotters blogg igår å mina tårar föll ner för mina kinder.. Ni är värda allt nu i positiv väg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar