Ja då var de måndag igen å järn har jag fått idag.. De enda som är jobbigt är att jag inte har några synliga ådror så de är svårt att sticka mig dom har en åder å den börjar göra väldigt ont nu.. Sen skulle jag på möte på ett ställe i stan men då var inte hon där å detta är 2a gången som hon inte är där.. HALLÅ kan man inte ringa då?????
Fanny har varit på dagis men hämtade henne tidigare så åkte vi till våra vänner å ika barnen lekte å jag å Jane snacka massa skit.. =) Alltid trevligt..
Annars har jag bara bädda rent dammsuga laga middag å tvättat..
Nu önskar jag att värmen kommer tbx så jag kan få solat lite.. Känner jag behöver lite färg på min kropp..
Imorgon ska jag försöka städa lite här hemma igen å sen blir de nog pannkaka till middag för mina älsklingar å blodpudding till mig.. Nu är min älskade sambo ute å fiskar tror han längtar tills dom ska fara å fiska har ju blivit som en rutin varje år.. Men de är kul dom gör något alla männ i familjen..
Idag har jag sakna min sambo då han var på jobbet känns skönt när de är så..
NU ska jag natta min dotter sen blir de in o duschen.. =)
Skepp ohoj
måndag 8 juni 2009
söndag 7 juni 2009
annonser
ja nu ska jag se om jag får några annonser på min blogg.. =) Fattar inte så mycke hur man fixar till allt sådant..
Helgen
Ja denna helgen har varit väldigt bra.. Igår var vi upp till kåtaberget å gick tippsprommis å fick goa hammburgare.. Sen åkte vi hem å bara njöt av dagen. På kvällen grillade vi å åt i vardagsrummet.. Jag älskar grillad kyckling å färsk sallad.. Sen blev de fotboll för hela slanten å direkt när jag såg fotbolls spelarna stod uppställda så ser jag Kim Källström å de är en människa jag inte förstår vad han har i landslaget att gör så innan han ens la straffen gnällde jag på han.. Fan kunde dom inte tagit med Tobias Hysen eller en Alexandersson från IFK.. Men men de är ju min syn på de hela..
Sen har jag varit otroligt kär i min sambo hela helgen de bara pirrar i min mage så jag tittar på han.. JAg älskar han så otroligt mycke å snart firar vi 6år tillsammans som tiden har gott fort..
Idag när jag klev upp hade Fanny fixat frulle själv de hade blivit yogert tillsammans med mjölk JÄTTE GOTT enligt henne själv.. *s* Ja man märker ju hur stor hon blivit.. Sen är de väldigt mycke tjat.. *s*
Efter jag fått mitt morgon kaffe så tog vi cyklarna till våran (familj) Fam Sjulsson känns som om dom är en extra mormor å morfar.. Är de något vet jag att jag alltid kan babbla av mig med Malin.. Men snart är sommaren här å då är dom nog inte hemma så mycke..
Sen längtar jag efter att Pyret ska komma ut så jag så jag får snusa på bebbe.. Ja tror ju de blir en tjej men man vet ju inte.. Ja hoppas de blir en pojk behövs lite killar i familjen..
Nu är de tennis som gäller här hemma.. Tänkte jag skulle hoppa in i duschen om en stund så man luktar lite gott.. =)
Skepp ohoj
Sen har jag varit otroligt kär i min sambo hela helgen de bara pirrar i min mage så jag tittar på han.. JAg älskar han så otroligt mycke å snart firar vi 6år tillsammans som tiden har gott fort..
Idag när jag klev upp hade Fanny fixat frulle själv de hade blivit yogert tillsammans med mjölk JÄTTE GOTT enligt henne själv.. *s* Ja man märker ju hur stor hon blivit.. Sen är de väldigt mycke tjat.. *s*
Efter jag fått mitt morgon kaffe så tog vi cyklarna till våran (familj) Fam Sjulsson känns som om dom är en extra mormor å morfar.. Är de något vet jag att jag alltid kan babbla av mig med Malin.. Men snart är sommaren här å då är dom nog inte hemma så mycke..
Sen längtar jag efter att Pyret ska komma ut så jag så jag får snusa på bebbe.. Ja tror ju de blir en tjej men man vet ju inte.. Ja hoppas de blir en pojk behövs lite killar i familjen..
Nu är de tennis som gäller här hemma.. Tänkte jag skulle hoppa in i duschen om en stund så man luktar lite gott.. =)
Skepp ohoj
fredag 5 juni 2009
fredag kväll
Har sett talang å bara njutit av kvällen nog blev man på bättre humör.. =) Nu ska jag våldföra mig lite på sambo.. =) Natti så hörs vi..
bad day
Ja de är så jag känner idag.. Lessen nere å bara bläää.. Men sådana dagar måste man få ha med.. Ja lyssnade på en gammal låt å började gråta men jag vet inte alls varför.. Kanske är för så mycke som komma skall..
Ska strax hämta Fanny å sen blir de bara en massa mys hoppas jag är inte på humör för något alla.. Vill bara ligga på soffan å se film.. Jag har bara varit i stan fått järn handlat lite mat å vikt tvätt hade behövt städat ordentligt men de får ja ta nästa vecka blir inte bra heller ör den delen när man må så här.. Jag hoppas Fanny är på go ile å kan få mig på super humör.. =)
skepp ohoj
Ska strax hämta Fanny å sen blir de bara en massa mys hoppas jag är inte på humör för något alla.. Vill bara ligga på soffan å se film.. Jag har bara varit i stan fått järn handlat lite mat å vikt tvätt hade behövt städat ordentligt men de får ja ta nästa vecka blir inte bra heller ör den delen när man må så här.. Jag hoppas Fanny är på go ile å kan få mig på super humör.. =)
skepp ohoj
onsdag 3 juni 2009
Onsdag
Ja denna dag jag fick mig mitt järn å lite trött blev jag men de är som de ska vara.. =) Sen var jag på möte de gick bra.. Ska träffa henne igen på Måndag.. Sen blir de att börja träna lite.. =) Såååå skönt de ska bli..
Ja nu har jag just hämtat Fanny var å hälsa på hennes pappa på jobbet.. Ja vi har ju varit där varje dag nu.. Fanny älskar att gå in där å hälsa på.. Hon hejar på alla glatt.. Idag blir de spagetti å köttfärsås till middag lätt å enkelt att laga.. Men jag ska ha broccoli istället för spagetti så jag blir nyttig..
Nej nu ska jag leka lite med Fanny.. Hoppa lite studsmatta..
Skepp ohoj
Ja nu har jag just hämtat Fanny var å hälsa på hennes pappa på jobbet.. Ja vi har ju varit där varje dag nu.. Fanny älskar att gå in där å hälsa på.. Hon hejar på alla glatt.. Idag blir de spagetti å köttfärsås till middag lätt å enkelt att laga.. Men jag ska ha broccoli istället för spagetti så jag blir nyttig..
Nej nu ska jag leka lite med Fanny.. Hoppa lite studsmatta..
Skepp ohoj
tisdag 2 juni 2009
Järn å järn
Ja idag ska jag till stan å få mig lite järn annars blir de inte så mycke ska på möten på c2 med..
Igår passade jag lilla Jösses hon är hel rolig.. Sen märkte jag hur mycke Fanny saknar ett syskon här hemma.. För som dom skratta å hade kul..
Annars så gjorde vi inte många knop igår alla var trötta på kvällen..
Ja jag får fortsätta skriva mer i eftermiddag då jag städat.. Nu ska jag fixa kläder..
Skepp ohoj
Igår passade jag lilla Jösses hon är hel rolig.. Sen märkte jag hur mycke Fanny saknar ett syskon här hemma.. För som dom skratta å hade kul..
Annars så gjorde vi inte många knop igår alla var trötta på kvällen..
Ja jag får fortsätta skriva mer i eftermiddag då jag städat.. Nu ska jag fixa kläder..
Skepp ohoj
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
