Jag är så less på precis allt just nu.. Blir de inte bättre snart vet jag inte vad jag ska göra.. Men men de brukar lösa sig.. Idag ska vi gå ut bara de blir lite varmare.
Fanny hade lite feber igår men idag blir de en stund ut iaf.. Nej nu ska jag fixa lite mackor.. skepp ohoj
lördag 28 februari 2009
fredag 27 februari 2009
GODIS
Har jag köpt idag.. Sen fick vi lite med.. Ja de var precis så tråkigt på marknaden s0m ja hade väntat mig.. Ja sen var vi och handla hem massa mat så de kändes skönt iaf.. Nue godis ska jag hälla lite godis i skålar och mysa lite med familjen.. =)
In till stan..
Ja nu var de marknad.. Och hade jag inte behövt in för att handla mat hade jag gärna stannat hemma.. Men Fanny vill åka in och handla lite på marknaden.. De blir bara sämre och sämre för varje år som går.. Nu börjar hon tjata om att hon ska sova borta hos sina bästa vänner.. Hon har inte lekt på hela veckan så hon börjar krevera lite på oss.. *s* Nu ringer hon Jane och frågar å se.. Jag tycker alla människor ska ha en vän som Jane.. Jag kan prata om allt med henne och de känns så skönt.. Visst pratar jag med Micke men de är inte samma sak.. *s* Nej nu ska vi börja bege oss mot stan.. Skepp ohoj
torsdag 26 februari 2009
Ja denna dag...
Är snart slut och inte mycke har jag gjort.. Men tur man får ha sådana dagar med.. =)
Ännu en inne dag..
Ja Fanny är tyvärr fortf dålig.. Men hon är ju pigg.. Micke for aldrig igår till sin syster så vi fick varma mackor till middag.. Jag hade velat farit till stan idag och stor handlat.. Men jag har ingen bil tyvärr.. Annars idag blir de lugnt. Blir väl att se lite Mamma mia.. *s* Nej skriver mera sen.. Skepp ohoj
onsdag 25 februari 2009
Mamma mia
Är den enda filmen som Fanny ser just nu.. Börjar bli lite lång tråkigt.. Hon kan ju sångerna i filmen.. De är ju egentligen väldigt bra för att vara 4år.. Blev ingen glass idag.. Får göra de en annan dag.. Men nu är de städat iaf.. Micke funderar på att ta skotern till sin syster.. Då får jag och Fanny äta vår favvo
mat kyckling och ris.. Mmmm hoppas han åker idag.. *s* Annars händer de inte mycke.. Funderar på att baka men jag vet inte vad just nu.. Har ju bakat massa små kakor på sista tiden.. Nu vill jag göra något annant.. Nej nu ska jag se MAMMA MIA med Fanny.. Skepp ohoj
mat kyckling och ris.. Mmmm hoppas han åker idag.. *s* Annars händer de inte mycke.. Funderar på att baka men jag vet inte vad just nu.. Har ju bakat massa små kakor på sista tiden.. Nu vill jag göra något annant.. Nej nu ska jag se MAMMA MIA med Fanny.. Skepp ohoj
Fanny sjuk!!
Ja då var min lilla skrutta lite dåligt förkyld och lite feber.. Men de går ju nu överallt så konstigt om inte vi med skulle få de.. Igår var vi i kyrkan och då fick man hålla en liten bebis som bara var 2v gammal.. Ja försökte med pappan i huset att visa han.. *s* Får se om ja lyckades.. Idag har vi klarblå himmel och solen skiner helt underbart väder.. Jag får nog ta mig en prommis sen så jag kommer ut. Fanny ska ju helst hålla sig inne.. För hon hostar och nyser.. Annars blir de en sådan rolig dag med städning och tvättning.. Så tråkigt med dessa måsten ibland.. Annars brukar jag tycka de är ro givande att städa.. =) Jag har funderat på att göra hemma gjord glass.. Så de blir de första idag som ska göras.. Nej nu ska jag nog börja med de.. Skepp ohoj på er
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
