Ja så känner jag för denna dagen.. Har bara gjort mina hemma sysslor.. Och jag har bajsigt ont i ryggen.. MEN de finns dom som har de värre.. Nu ska jag inte göra så himla mycke mera.. Skulle behöva städa ur bilen men de får bli morgondagens projekt.. Idag längtar jag bara efter en varm dusch å få rakat mig lite.. haha Visst de är bara att göra de men jag har ingen ork just nu tyvärr.. Jag försöker sluta äta godis men jag har sådant socker behov just nu. Kanske bättre att sluta med ciggen.. Ja jag kommer dit med.. Måste lägga av känner.. De är ju både dyrt å ohälsosamt.. Men nu känner jag ändå att duschen kallar på mig så jag kan göra de innan jag hämtar min lilla tjej från dagis.. Jag bara saknar hennes kramar just nu.. Igår var hon på ett riktigt skit humör.. Men de var jag med.. haha men på kvällen hade vi gymnastik tillsammans å då fick vi skrattat lite iaf.. Jag älskar att kunna göra henne glad.. Finns inget bättre i livet ju.. Att kunna göra sina när å kära glada å lyckliga.. Sen har jag fått en sådan längtan efter min mamma å mina syskon igen jag kan få de ibland.. Men de kommer väl med en dag då vi träffas.. Jag har ju inte träffat min mamma på över ett år å de börjar kännas.. Men ibland blir jag avensjuk på min syster för min mamma åker dit väldigt ofta.. Men jag vill ju med ha besök av dom.. Men de är ju för långt.. Nu har hon sagt dom kommer till jul om jag hittar billiga resor på nätet.. Är de mitt jobb att hitta de till dom?? Min syster sätter dom sig bara i bilen till.. Men vill jag ha hit dom måste jag hitta billiga flygbilljetter men dom betalar.. Egentligen borde jag bara skita i de.. Är dom intresserade kommer dom väl ändå eller letar billiga resor själv.. Nää nu har jag spottat ur mig lite skit...
skepp ohoj
måndag 24 augusti 2009
onsdag 19 augusti 2009
Vardagen
Ja då var vardagen här igen.. Fanny på dagis å gubben jobbar.. Jag har bara städat idag.. Men de är skönt då de är gjort.. Jag hoppas jag får börja jobba snart så jag med kommer ut om dagarna.. Jag behöver med träffa lite människor.. Ja idag kommer Farbror hit å äter middag med oss.. Men först ska jag å Fanny gå på en promenad i skogen med Jane å hennes hulliganer.. =) Tur de finns vilda barn som Fanny.. =)
Ja ikväll ska gubben å Farbror fiska. Men jag har tagit fram blåbär å hallon ur frysen som jag ska göra en paj på.. Den kommer nog smaka extra gott då de är egenplockade bär.. Jag har ju kommit på att de är rogivande att plocka bär..
nu sitter jag å ringer vinyl för att vinna en resa.. =)
Ja ikväll ska gubben å Farbror fiska. Men jag har tagit fram blåbär å hallon ur frysen som jag ska göra en paj på.. Den kommer nog smaka extra gott då de är egenplockade bär.. Jag har ju kommit på att de är rogivande att plocka bär..
nu sitter jag å ringer vinyl för att vinna en resa.. =)
tisdag 18 augusti 2009
dax att
jaha dax att uppdatera kanske.. =) Får bli en annan gång.. Hahaha meeeen måste säga grattis till Farbror å Amanda som blivit föräldrar till en underbar liten sessa.. =) Åter kommer en annan dag...
Skepp ohoj
Skepp ohoj
torsdag 30 juli 2009
länge sen sist
Ja detta var länge sedan man gjorde.. Men men blir så ibland då datorn varit på lagning å semestern här.. Tyvärr måste denna datorn in på lagning igen.. Dom fixade bara en grej.. =( Ja vad har vi gjort sen sist.. Vi har bada sola shoppa fiska umgåtts få familj å vänner.. Vi fick besök av en efterlängtad Farfar de var trevligt att träffa han.. Ja de har hänt massa mera.. Men kommer inte ihåg allt.. =) Idag har vi då varit ute med båten på älven å fiska fast jag solade nog mest.. =) Neeee nu vill jag ut å njuta av solen.. Skepp ohoj
måndag 6 juli 2009
Helgen+kalas
Jaha då var man här igen.. Lappis avklarad för detta året.. Fanny bara älskar att vara där å få leka med massa barn.. Vi hade med oss 2st kusin vitaminer å Faster Maria samt Fannys komis å hans stora syster.. Vi var på barnmöte sen blev de lunch.. Efter de tog vi med oss vår älskade tokiga Linnea å grannen ut till badstranden i Husbonliden.. =) Jag badade även.. lol
Sen blev de barn möte igen å sen var de hoppborgen popcorn ballonger å såpbubblor Mm..
Eter de var vi helt slut på de så vi åkte hem å då följde Oskar me oss hem super skojigt..
På Fredagen bar de av till Sidberg å lämnade Oscar å efter de blev de in till stan å handlade lite mat inför helgen.. Vi gjorde hemmagjord pizza för ovanlighetens skull..
Ja lördagen bjöd på en fiske tur självklart fick jag en stor abborere..
Ja annars var de bara lugnt..
Söndagen bjöd på en tur till Skellefteå å shoppa lite mat Fanny fick sin efterlängtade spark cykel som blinkar jaaa självklart var de rosa.. =)
Jag hittade då inget i Skellefteå till mig tyvärr.. =(
Joooo där ljög jag jag köpte ju ett sååååå snyggt ROSA-LILA fiske drag.. Ja jag vet jag köper fiskedrag efter hur snygga å söta dom är.. =) Min älskade sambo frågade mig innan deras fiske resa om jag kunde handla några drag till han VISST kan jag görad de.. Tydligen var dom väldigt bra för han frågade vem som hjälpt mig att välja dom.. Men de var ju ja som tagit dom snygga å söta dragen.. lol Så de kan vara..
Ja idag Måndag bar de av till Lycksele för mina svägerskan fyller 16år GRATTIS Cissi vi fick tårta å kaka.. Ja sen var de att handla lite å fara hem vi skulle grilla å ha matgäster Ekan å Farbror Amanda skulle sy men de får bli en annan gång att hon följer med.. Men jag förstår henne man orkar inte så mycke när de bara är 17dagar till beräknad förlossning.. Sååå mysigt att få bli littttttte plast faster.. SOM jag kommer handla bebbe kläder.. =)
Nej nu ska jag ta å lägga min dotter å invänta gubben som kommer hem väldigt mycke på ÖRAT.. =( Nu hoppas voi de blir lugnt sen...
Skepp ohoj
Sen blev de barn möte igen å sen var de hoppborgen popcorn ballonger å såpbubblor Mm..
Eter de var vi helt slut på de så vi åkte hem å då följde Oskar me oss hem super skojigt..
På Fredagen bar de av till Sidberg å lämnade Oscar å efter de blev de in till stan å handlade lite mat inför helgen.. Vi gjorde hemmagjord pizza för ovanlighetens skull..
Ja lördagen bjöd på en fiske tur självklart fick jag en stor abborere..
Ja annars var de bara lugnt..
Söndagen bjöd på en tur till Skellefteå å shoppa lite mat Fanny fick sin efterlängtade spark cykel som blinkar jaaa självklart var de rosa.. =)
Jag hittade då inget i Skellefteå till mig tyvärr.. =(
Joooo där ljög jag jag köpte ju ett sååååå snyggt ROSA-LILA fiske drag.. Ja jag vet jag köper fiskedrag efter hur snygga å söta dom är.. =) Min älskade sambo frågade mig innan deras fiske resa om jag kunde handla några drag till han VISST kan jag görad de.. Tydligen var dom väldigt bra för han frågade vem som hjälpt mig att välja dom.. Men de var ju ja som tagit dom snygga å söta dragen.. lol Så de kan vara..
Ja idag Måndag bar de av till Lycksele för mina svägerskan fyller 16år GRATTIS Cissi vi fick tårta å kaka.. Ja sen var de att handla lite å fara hem vi skulle grilla å ha matgäster Ekan å Farbror Amanda skulle sy men de får bli en annan gång att hon följer med.. Men jag förstår henne man orkar inte så mycke när de bara är 17dagar till beräknad förlossning.. Sååå mysigt att få bli littttttte plast faster.. SOM jag kommer handla bebbe kläder.. =)
Nej nu ska jag ta å lägga min dotter å invänta gubben som kommer hem väldigt mycke på ÖRAT.. =( Nu hoppas voi de blir lugnt sen...
Skepp ohoj
onsdag 1 juli 2009
Lappis
Ja idag är de avfärd för lappis.. Ska fara dit med Svägerskan Maria å Hennes dotter MiraLee Sen Oscar Bea å Gabban.. Ja jag hade tänkt packa ner lite badkläder å dricka så vi har idag.. Ska bli mysigt att bara ha en hel dag..
Annars händer de inte mycke.. Honey går på semester på Fredag å jag hade hoppats på att vi skulle fara på en liten semester tillsammans kanske ut å tälta MEN min Honey vill inte tälta med mig han hade så många argument att jag inte skulle klara de.. De var mygg varmt djur i skogen.. Ja som trodde han skulle dividera om att jag inte hade dusch toa spis.. haha Men jag bara kände att vi har som inte varit på en riktig familje semester någon gång å jag vill verkligen att vi ska göra något.. Fanny får höra att sina kompisar på dagis gör olika saker på sin semester.. Men vi ska bara vara hemma.. De tycker då jag är väldigt tråkigt.. Jag vill att hon med ska kunna berätta om sin semester.. Jag kommer ihåg våra semestrar som barn.. Vi åkte till Öland å tälta eller var på Åland åkte utomlands eller så åkte vi till skara sommarland ja jag har massa minnen från den tiden å precis så vill jag att min Fanny med ska ha de.. Vad vore en barndom utan roliga minnen??? Ett helvete måste jag bara säga jag vet många som inte har roliga minnen från deras barndom.. Å kan jag ge mitt barn de så ska han ha de.. Allt handlar ju bara om viljan..
Ja nog om de.. Nu ska jag fixa lite frukorst till oss innan jag ska packa å fixa mig inför lappis.. Jag hoppas alla får en lika trevlig dag som oss..
Skepp ohoj
Annars händer de inte mycke.. Honey går på semester på Fredag å jag hade hoppats på att vi skulle fara på en liten semester tillsammans kanske ut å tälta MEN min Honey vill inte tälta med mig han hade så många argument att jag inte skulle klara de.. De var mygg varmt djur i skogen.. Ja som trodde han skulle dividera om att jag inte hade dusch toa spis.. haha Men jag bara kände att vi har som inte varit på en riktig familje semester någon gång å jag vill verkligen att vi ska göra något.. Fanny får höra att sina kompisar på dagis gör olika saker på sin semester.. Men vi ska bara vara hemma.. De tycker då jag är väldigt tråkigt.. Jag vill att hon med ska kunna berätta om sin semester.. Jag kommer ihåg våra semestrar som barn.. Vi åkte till Öland å tälta eller var på Åland åkte utomlands eller så åkte vi till skara sommarland ja jag har massa minnen från den tiden å precis så vill jag att min Fanny med ska ha de.. Vad vore en barndom utan roliga minnen??? Ett helvete måste jag bara säga jag vet många som inte har roliga minnen från deras barndom.. Å kan jag ge mitt barn de så ska han ha de.. Allt handlar ju bara om viljan..
Ja nog om de.. Nu ska jag fixa lite frukorst till oss innan jag ska packa å fixa mig inför lappis.. Jag hoppas alla får en lika trevlig dag som oss..
Skepp ohoj
söndag 28 juni 2009
Kisse kisse
Jaaa idag får vi hem Dora.. =) De är liten vit katt med en grå svans å en grå fläck på ryggen.. =)
Annanrs idag så kommer glassbilen å sen måste jag tll stan å handla lite grejor till Dora.. Sen ska vi vara kattvakt till en kisse bebis med..
Igår var vi ute hela dagen å Fanny låg i poolen i stort sett hela tiden.. Jag skulle pröva poolen en gång men när jag stod i vattnet var de så kallt att jag fick riktigt ont i benen HUR kan min lilla skitunge bada i detta kalla vatten å anse de är super härligt.. =) Jag ser bara mig själv i helgen jag låg med i vattnet konstant när jag var liten tjej.. Och jag var heller aldrig rädd för vattnet å Fanny beter sig på precis samma sätt..
På kvällen kom pappa hem igen efter sin fiske helg med gubbarna.. =) Å de var mysigt att få se han igen.. =) Oooolalalala hahaha
Måste bara säga en sak.. Idag när jag lämnade Fanny på dagis kom de 5st barn ut springande mot oss ååå SKREK Fanny jaaa nu kommer du vi har väntat på dig.. =) Då kände jag mig som en riktigt lycklig mamma till en väldigt rik dotter.. Hon får varm kärlek hemma hon har massa kompisar som bara väntar på henne.. Hon har sådan väldig empati som inte kan beskrivas med ord.. Sen är hon rapp i munnen å ingen sätter sig på henne.. Hmm Undar var hon fått de ifrån.. *s* Ja hennes babbel MÅSTE komma från hennes PAPPA.. hahaha Eller INTE...
Nej nu ska jag njuta av mitt morgon kaffe sen ska jag fara iväg.. =)
Skepp ohoj
Annanrs idag så kommer glassbilen å sen måste jag tll stan å handla lite grejor till Dora.. Sen ska vi vara kattvakt till en kisse bebis med..
Igår var vi ute hela dagen å Fanny låg i poolen i stort sett hela tiden.. Jag skulle pröva poolen en gång men när jag stod i vattnet var de så kallt att jag fick riktigt ont i benen HUR kan min lilla skitunge bada i detta kalla vatten å anse de är super härligt.. =) Jag ser bara mig själv i helgen jag låg med i vattnet konstant när jag var liten tjej.. Och jag var heller aldrig rädd för vattnet å Fanny beter sig på precis samma sätt..
På kvällen kom pappa hem igen efter sin fiske helg med gubbarna.. =) Å de var mysigt att få se han igen.. =) Oooolalalala hahaha
Måste bara säga en sak.. Idag när jag lämnade Fanny på dagis kom de 5st barn ut springande mot oss ååå SKREK Fanny jaaa nu kommer du vi har väntat på dig.. =) Då kände jag mig som en riktigt lycklig mamma till en väldigt rik dotter.. Hon får varm kärlek hemma hon har massa kompisar som bara väntar på henne.. Hon har sådan väldig empati som inte kan beskrivas med ord.. Sen är hon rapp i munnen å ingen sätter sig på henne.. Hmm Undar var hon fått de ifrån.. *s* Ja hennes babbel MÅSTE komma från hennes PAPPA.. hahaha Eller INTE...
Nej nu ska jag njuta av mitt morgon kaffe sen ska jag fara iväg.. =)
Skepp ohoj
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
